1. CV marketing: wzór dla specjalisty ds. marketingu i porady

CV marketing: wzór dla specjalisty ds. marketingu i porady

Żaneta Spadło
Zaktualizowano:

Piszą o nas:

Żeby zostać specjalistą ds. marketingu, najpierw musisz wiedzieć, jak stworzyć skuteczne CV. Marketing to bowiem dziedzina, w której Twoja autoprezentacja, umiejętności pisarskie i kreatywność mają szczególne znaczenie.

Na szczęście — znalazłeś ten artykuł.

Za chwilę pokażę Ci profesjonalny wzór CV specjalisty ds. marketingu. Podpowiem Ci też, jak krok po kroku napisać własny życiorys, by zrobić dobre wrażenie na rekruterach i dostać zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną.

Stwórz skuteczne CV w kilka minut. Wybierz profesjonalny szablon CV i szybko wypełnij wszystkie sekcje CV dzięki gotowym treściom do wstawienia i wskazówkom ekspertów.

Stwórz CV teraz

Kreator CV online LiveCareer to narzędzie, w którym najszybciej stworzysz profesjonalne CV i pobierzesz je jako PDF lub DOC.

Zobacz też inne wzory CV dla zawodów z tej branży:

CV marketing — wzór

Dagmara Pomysłowska

Specjalista ds. marketingu

Numer telefonu

Adres e-mail

Link do profilu na LinkedIn (opcjonalnie)

Podsumowanie i cele zawodowe

Ambitna, kreatywna i nastawiona na cel specjalistka ds. marketingu z ponad 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii digitalowych. Dzięki mojej pracy liczba obserwujących profil klienta na Facebooku wzrosła o 43% w przeciągu miesiąca. Mówię też biegle po angielsku i dobrze znam Meta Ads Manager i MS Excel. W Państwa firmie chciałabym skupić się na prowadzeniu kreatywnych kampanii w social media.

Umiejętności specjalistyczne

  • język angielski — poziom C1
  • Meta Ads Manager, Meta Business Suite — poziom zaawansowany
  • Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok — poziom zaawansowany
  • Excel, Word, PowerPoint — poziom średniozaawansowany
  • CMS Wordpress — poziom średniozaawansowany
  • ustalanie strategii marketingowej
  • szeroka wiedza z zakresu digital marketingu
  • świetna znajomość trendów marketingowych

Umiejętności miękkie

  • rozwinięte umiejętności analityczne
  • nastawienie na realizację celów
  • lekkie pióro
  • kreatywne rozwiązywanie problemów
  • pomysłowość i świeże spojrzenie
  • ambicja i zaangażowanie
  • umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
  • świetna organizacja pracy
  • umiejętność pracy pod presją czasu

Doświadczenie

11.2021–obecnie Agencja Marketingowa ASY

Stanowisko: Specjalista ds. marketingu

Obowiązki:

  • realizowanie projektów z zakresu marketingu tradycyjnego i internetowego
  • tworzenie i opracowywanie materiałów promocyjnych
  • moderowanie profili klientów w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)
  • planowanie i aktualizowanie stron internetowych i blogów
  • monitorowanie efektów działań marketingowych

Dodatkowe obowiązki:

  • współorganizacja wydarzeń promocyjnych
  • reprezentowanie agencji na targach i konferencjach

Kluczowe osiągnięcia:

  • wzrost liczby obserwujących profil klienta na Facebooku o 43% w przeciągu miesiąca
  • pozyskanie 10+ nowych klientów w trakcie targów branżowych

12.2019–10.2021 US Digital Marketing Agency

Stanowisko: Social Media Specialist 

Obowiązki:

  • opracowywanie materiałów marketingowo-reklamowych
  • prowadzenie kampanii klientów w social media (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • analizowanie efektów kampanii marketingowych
  • realizowanie strategii marketingowej klientów w zakresie social media
  • zarządzanie treścią na stronach internetowych, blogach i w mediach społecznościowych

Kluczowe osiągnięcie:

  • wzrost sprzedaży produktów klienta o 23% w wyniku udanej kampanii na Instagramie

Wykształcenie

10.2017–06.2022 Uniwersytet Warszawski

Kierunek: filologia polska ze spec. komunikacja medialna

Uzyskany tytuł: magister

Zainteresowania

Interesuję się psychologią i rozwojem osobistym — chętnie czytam poradniki na ten temat (również po angielsku). W wolnym czasie gram w gry zespołowe (siatkówka i koszykówka).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez [nazwa firmy] w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Stwórz CV teraz

Jak napisać CV specjalisty ds. marketingu?

  1. Na górze CV umieść podsumowanie zawodowe, w którym krótko opiszesz swoje kwalifikacje, streścisz przebieg kariery i pochwalisz się kluczowymi osiągnięciami. By zwrócić uwagę rekrutera, najważniejsze informacje zaznacz grubszą czcionką.
  2. W CV do marketingu wymień swoje umiejętności twarde i miękkie, w tym znajomość konkretnych programów (np. możesz wpisać do swojego CV Excel lub obsługę social media). Nie zapomnij o umiejętnościach interpersonalnych, szczególnie ważnych w pracy zespołowej.
  3. Opisz w CV swoje doświadczenie zawodowe. W tym celu podaj pełne nazwy firm, w których pracowałeś, stanowiska, daty zatrudnienia (miesiąc i rok) oraz swoje najważniejsze obowiązki i osiągnięcia zawodowe.
  4. Wpisz swoje wykształcenie do CV specjalisty ds. marketingu. Wystarczy, że podasz ostatni szczebel edukacji (np. studia wyższe). 
  5. W CV do marketingu możesz wpisać też ukończone kursy i szkolenia, o ile są związane ze stanowiskiem, na które aplikujesz.
  6. Wspomnij w CV o swoich zainteresowaniach — szczególnie jeśli praca jest też Twoją pasją albo masz hobby, które w jakiś sposób podkreśla Twoje kompetencje zawodowe.
  7. Na końcu dodaj do CV klauzulę RODO ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych — to niezbędne, by wziąć udział w rekrutacji w Polsce

Już wiesz, jak napisać profesjonalne CV specjalisty ds. marketingu. Jeśli chcesz, by Twój dokument wyglądał atrakcyjnie, wybierz szablon curriculum vitae z naszego generatora CV. Aby dodatkowo wyróżnić się na tle innych kandydatów, wraz z CV możesz wysłać list motywacyjny do marketingu.

Twój list motywacyjny napisze się sam — jeśli skorzystasz z kreatora listu motywacyjnego LiveCareer. Wybierz profesjonalny szablon, odpowiedz na kilka prostych pytań, a program jednym kliknięciem wygeneruje dla Ciebie profesjonalny list do pracy.

Stwórz list motywacyjny teraz

Przejdź do kreatora listukreator listu motywacyjnego

Zobacz też wzór listu motywacyjnego dla swojego zawodu.

Zobacz też wzór listu motywacyjnego dla swojego zawodu.

Piszesz CV do marketingu i masz więcej pytań? Zadaj mi je na forum poniżej — chętnie Ci odpowiem i pomogę.

Jak sprawdzamy treści na LiveCareer?

Nasz zespół sprawdził ten artykuł pod kątem zgodności z procesem redakcyjnym LiveCareer.pl. Dzięki temu porady naszych ekspertów są spójne z aktualnymi standardami i trendami w pisaniu CV oraz listów motywacyjnych. Zaufało nam już ponad 10 milionów kandydatów, którym pomogliśmy zdobyć wymarzoną pracę. Przygotowanie każdego z artykułów jest poprzedzone uważną analizą dostępnych raportów i badań, aby nasze treści odpowiadały na aktualne potrzeby rynku pracy.

O autorze

Żaneta Spadło
Żaneta Spadło

Żaneta Spadło jest ekspertką ds. kariery i pisarką, cytowaną m.in. przez Forbes Woman Polska, Rzeczpospolitą, PulsHR, Polską Agencję Prasową, Polskę Press, Dzień Dobry TVN i Puls Biznesu. Jako absolwentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, od ponad 10 lat działa w marketingu i mediach. Od 2019 roku Żaneta pisze oparte na eksperckiej wiedzy, badaniach i własnym doświadczeniu artykuły poradnikowe z zakresu szukania pracy, pisania dokumentów aplikacyjnych, prawa pracy i autoprezentacji, zgodne z oficjalnymi wytycznymi LiveCareer. W 2021 roku napisała kompleksowy e-book dla czytelników LiveCareer, zatytułowany „Jak napisać świetne CV i dostać pracę”.

Obserwuj nas

Oceń ten artykuł:

Cv marketing

Średnia:

Dziękujemy za ocenę naszego artykułu!
5  (1 ocena)

Chcesz stworzyć skuteczne CV?

Wypróbuj kreator CV za darmo
Skuteczne CV

Piszą o nas: