1. CV do korporacji - jak napisać? Wzór i wskazówki eksperta

CV do korporacji - jak napisać? Wzór i wskazówki eksperta

Żaneta Spadło
Zaktualizowano:

Piszą o nas:

Jeżeli aplikujesz do pracy w dużej korporacji, Twoje CV musi wyglądać perfekcyjnie — ponieważ na jedno stanowisko aplikują dziesiątki kandydatów, a sam proces rekrutacyjny jest bardzo sformalizowany. Jak to zrobić?

 

Tutaj zobaczysz profesjonalny wzór CV do korporacji — na jego podstawie możesz stworzyć własny życiorys. Podpowiem Ci też krok po kroku, jak go napisać, by już na starcie wyprzedzić konkurentów.

 

Stwórz skuteczne CV w kilka minut. Wybierz profesjonalny szablon CV i szybko wypełnij wszystkie sekcje CV dzięki gotowym treściom do wstawienia i wskazówkom ekspertów.

Stwórz CV teraz

Stwórz profesjonalne CV teraz!

cv do korporacjiNIE
cv do korporacjiTAK

 

Kreator CV online LiveCareer to narzędzie, w którym najszybciej stworzysz profesjonalne CV i pobierzesz je jako PDF lub DOC.

 

Zobacz też inne wzory CV:

 

 

CV do korporacji — wzór

 

Maciej Zaradny

Senior Product Marketing Manager

Numer telefonu

Adres e-mail

Link do profilu na LinkedIn (opcjonalnie)

 

Podsumowanie zawodowe

 

Ambitny, nastawiony na cel i kreatywny Senior Project Marketing Manager z ponad 7-letnim doświadczeniem w obszarze marketingu cyfrowego. Mam na swoim koncie liczne sukcesy — m.in. opracowałem i wprowadziłem nową strategię marketingową, dzięki czemu liczba subskrypcji wzrosła o 23%. Do tej pory zarządzałem międzynarodowymi zespołami do 15 osób (w języku angielskim). W pracy dla Państwa chciałbym skupić się na rozwoju strategii dla nowych produktów.

 

Umiejętności specjalistyczne

 

  • MS Word, PowerPoint, Excel — poziom zaawansowany
  • Jira, Confluence, Google Workplace — poziom zaawansowany
  • język angielski — poziom C2
  • praktyczna znajomość środowiska ERP/SCM
  • umiejętność opracowywania i realizacji strategii marketingowej
  • znajomość trendów i najnowszych strategii digital marketingu
  • analiza i implementacja projektów
  • zarządzanie zespołem projektowym
  • pisanie i redagowanie materiałów marketingowych

 

Umiejętności miękkie

 

  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • kreatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • skuteczne rozwiązywanie problemów
  • świetna organizacja pracy własnej i zespołu
  • umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów
  • rozwinięte zdolności negocjacyjne
  • ambicja, motywacja i zaangażowanie

 

Doświadczenie

 

03.2019–obecnie QUAD

Stanowisko: Senior Product Marketing Manager

Obowiązki:

  • opracowywanie strategii i komunikatów w celu wyróżnienia aplikacji QUAD na rynku
  • pozycjonowanie rynkowe, przygotowywanie szkoleń i zabezpieczeń
  • wdrażanie kompleksowej strategii wprowadzania nowych produktów na rynek
  • definiowanie potrzebnych wymagań i funkcjonalności aplikacji
  • inicjowanie i implementacja nowych rozwiązań i strategii marketingowych 
  • przygotowywanie raportów z działań i wyników kampanii
  • zarządzanie 15-osobowym zespołem
  • ścisła współpraca z Działem Sprzedaży i Komunikacji Marketingowej

Kluczowe osiągnięcia:

  • opracowanie i wprowadzenie nowych strategii marketingowych i sprzedażowych, dzięki czemu liczba subskrypcji wzrosła o 23%
  • wprowadzenie nowych zasad organizacji pracy zespołu, co podniosło jego wydajność o 15%

 

12.2015–02.2019 ADMIN. Agency of Digital Marketing

Stanowisko: Project Manager

Obowiązki:

  • zarządzanie projektami i ich weryfikacja pod kątem ustalonego harmonogramu i budżetu
  • bieżąca analiza ryzyka i zarządzanie ryzykiem w ramach realizowanych działań
  • zarządzanie 10-osobowym zespołem
  • określanie poziomu skomplikowania projektów i przewidywanie optymalnego czasu realizacji
  • sporządzanie raportów i innej dokumentacji projektowej
  • śledzenie trendów w marketingu cyfrowym
  • współpraca z innymi działami firmy w celu ustalania strategii

Kluczowe osiągnięcia:

  • przeprowadzenie autorskiego cyklu szkoleń z zakresu trendów w digital marketingu
  • awans na stanowisko specjalisty po 6 miesiącach pracy

 

Wykształcenie

 

10.2013–07.2015 Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Kierunek: zarządzanie projektami

Uzyskany tytuł: magister

 

10.2011–06.2013 Uniwersytet Warszawski

Kierunek: marketing i zarządzanie

Uzyskany tytuł: licencjat

 

Zainteresowania

 

Interesują mnie trendy w digital marketingu i nowoczesne metody zarządzania. W wolnym czasie chętnie czytam książki psychologiczne i podróżuję — do tej pory odwiedziłem 20+ państw na czterech kontynentach.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez [nazwa firmy] w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

 

Stwórz CV teraz

 

Jak napisać CV do korporacji?

 

  1. Zadbaj o prawidłowy format i wygląd CV do korporacji. Swój życiorys wyślij w formacie PDF i na profesjonalnym szablonie, przyjaznym dla systemów ATS. Najlepiej, by Twoje CV zajmowało jedną, maksymalnie dwie strony A4.
  2. Umieść w CV profesjonalne zdjęcie biznesowe — dzięki temu rekruter łatwiej Cię zapamięta.
  3. Zacznij CV do korporacji od rubryki „Podsumowanie i cele zawodowe”. Napisz w niej, kim jesteś, co Cię wyróżnia oraz jakie masz plany zawodowe w związku z daną firmą. Swoje osiągnięcia w CV opisz za pomocą liczb i procentów — będziesz bardziej wiarygodny.
  4. Wymień w CV swoje kompetencje zawodowe. Skup się zarówno na umiejętnościach twardych, jak i miękkich, przydatnych w pracy zespołowej. W pierwszej kolejności skup się na kwalifikacjach podanych w ofercie pracy (pod warunkiem, że naprawdę je posiadasz).
  5. Opisz swoje dotychczasowe doświadczenie w CV do korporacji. W tym celu podaj dokładne daty zatrudnienia (miesiąc i rok), swoje najważniejsze obowiązki i kluczowe osiągnięcia na danym stanowisku.
  6. Krótko opisz swoje wykształcenie w CV. Wystarczy, że podasz ostatni etap edukacji (np. kierunek studiów) lub ukończoną szkołę.
  7. Wymień swoje zainteresowania w CV — najlepiej te, które są związane z Twoim zawodem lub są na tyle charakterystyczne, by wzbudzić ciekawość rekrutera.
  8. Dodaj klauzulę RODO do CV, w której wyrazisz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych — ogólną lub tę, którą podano w treści ogłoszenia.
  9. Zadbaj, by treść maila z CV była krótka i atrakcyjna dla pracodawcy (np. przypominała Twój profil zawodowy z CV).

 

Już wiesz, jak może wyglądać wzór CV do pracy w korporacji. Aby Twój życiorys wyglądał atrakcyjnie, skorzystaj z gotowych szablonów curriculum vitae z naszego generatora CV. Do swojej aplikacji możesz załączyć też list motywacyjny.

 

Twój list motywacyjny napisze się sam — jeśli skorzystasz z kreatora listu motywacyjnego LiveCareer. Wybierz profesjonalny szablon, odpowiedz na kilka prostych pytań, a program jednym kliknięciem wygeneruje dla Ciebie profesjonalny list do pracy.

Stwórz list motywacyjny teraz

Przejdź do kreatora listukreator listu motywacyjnego

 

Zobacz też wzór listu motywacyjnego dla swojego zawodu.

 

Jeśli masz dodatkowe pytania o CV do korporacji, napisz je w komentarzu — chętnie Ci pomogę.

O autorze

Żaneta Spadło
Żaneta Spadło

Dziennikarka i redaktorka, ekspertka ds. kariery w LiveCareer. Doradza m.in. w kwestii szukania pracy, przygotowania do rozmów kwalifikacyjnych oraz pisania CV i listów motywacyjnych. Jest przekonana, że profesjonalizmu można się nauczyć. Jej cel? Pomóc Ci znaleźć pracę, dzięki której osiągniesz spełnienie zawodowe.

Obserwuj nas

Oceń ten artykuł:

Cv do korporacji

Średnia:

Dziękujemy za ocenę naszego artykułu!
5.00  (1 ocena)

Chcesz stworzyć skuteczne CV?

Wypróbuj kreator CV za darmo
Skuteczne CV

Piszą o nas: