1. CV call center: wzór dla konsultanta telefonicznego i porady

CV call center: wzór dla konsultanta telefonicznego i porady

Żaneta Spadło
Zaktualizowano:

Piszą o nas:

Aplikujesz do pracy w call center? CV, które wyślesz pracodawcy, powinno pokazywać Twoją skuteczność, zaangażowanie i umiejętności sprzedażowe, a przy tym atrakcyjnie wyglądać — w przeciwnym wypadku nie wyróżnisz się na tle innych kandydatów. Jak to zrobić?

 

Za chwilę zobaczysz profesjonalny wzór CV do call center. Podpowiem Ci też, jak napisać dobre CV konsultanta telefonicznego, by zrobić dobre wrażenie na rekruterach.

 

Stwórz skuteczne CV w kilka minut. Wybierz profesjonalny szablon CV i szybko wypełnij wszystkie sekcje CV dzięki gotowym treściom do wstawienia i wskazówkom ekspertów.

 

Stwórz CV teraz

 

Stwórz profesjonalne CV teraz!

cv call centerNIE
cv call centerTAK

 

Kreator CV online LiveCareer to narzędzie, w którym najszybciej stworzysz profesjonalne CV i pobierzesz je jako PDF lub DOC.

 

Zobacz też wzory CV dla podobnych zawodów:

 

 

CV call center — wzór

 

Agata Radosna-Gadka

Konsultantka telefoniczna

Numer telefonu

Adres e-mail

Link do profilu na LinkedIn (opcjonalnie)

 

Podsumowanie i cele zawodowe

 

Ambitna i zaangażowana konsultantka telefoniczna z ponad 2-letnim doświadczeniem. Mam świetny kontakt z klientami i jestem nastawiona na cel — w III kwartale 2022 roku osiągnęłam najlepszy wynik sprzedaży w firmie. Mówię też biegle po angielsku i dobrze znam CRM i MS Excel. W Państwa firmie chciałabym skupić się na pozyskiwaniu nowych klientów.

 

Umiejętności specjalistyczne

 

  • język angielski — poziom C1
  • system CRM (obsługa baz danych) — poziom zaawansowany
  • Excel, Word, PowerPoint — poziom średniozaawansowany

 

Umiejętności miękkie

 

  • przyjemny głos i bardzo dobra dykcja
  • łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z klientami
  • determinacja w dążeniu do osiągnięcia celu
  • ambicja i zaangażowanie
  • zdolność jasnego tłumaczenia zawiłych problemów
  • samodzielne rozwiązywanie problemów
  • umiejętność pracy zespołowej
  • umiejętność pracy pod presją czasu

 

Doświadczenie

 

09.2021–obecnie Play

Stanowisko: Konsultant telefoniczny

Obowiązki:

  • bieżące doradztwo w zakresie produktów i usług
  • telefoniczna sprzedaż produktów i usług
  • przyjmowanie reklamacji
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych

Osiągnięcia:

  • najlepszy wynik sprzedaży w III kwartale 2022 roku
  • 100% frekwencja przez cały okres zatrudnienia

 

12.2020–10.2021 Sklep internetowy „Fago”

Stanowisko: Telemarketer 

Obowiązki:

  • telefoniczna i mailowa obsługa klientów sklepu
  • aktywne poszukiwanie nowych klientów
  • kompleksowa obsługa portali sprzedażowych
  • kontrola prawidłowej realizacji zamówień
  • przygotowywanie zestawień i raportów

Osiągnięcia:

  • pozyskanie największej liczby klientów w III kwartale 2021 roku

 

Wykształcenie

 

10.2020–obecnie Uniwersytet Warszawski

Kierunek: filozofia (zaoczne studia licencjackie)

 

Zainteresowania

 

Lubię czytać książki filozoficzne i poradniki na temat rozwoju osobistego. W weekendy działam jako wolontariuszka w Schronisku Na Paluchu.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez [nazwa firmy] w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

 

Stwórz CV teraz

 

Jak napisać CV do call center?

 

  1. Umieść rubrykę Podsumowanie i cele zawodowe na górze życiorysu. Napisz, kim jesteś, jakie masz umiejętności i sukcesy zawodowe. Jeśli to możliwe, swoje osiągnięcia opisz za pomocą liczb.
  2. Wymień w CV swoje kompetencje zawodowe. Skup się głównie na umiejętnościach miękkich, przydatnych w pracy z klientem.
  3. Pochwal się swoim doświadczeniem w CV. W tej sekcji podaj daty zatrudnienia (miesiąc i rok), swoje najważniejsze obowiązki i kluczowe osiągnięcia zawodowe.
  4. Opisz krótko swoją edukację w CV. Wystarczy, że podasz ostatnią ukończoną szkołę lub etap edukacji (np. studia).
  5. Wymień kilka swoich zainteresowań w CV. Bądź konkretny i wymień głównie te hobby, dzięki którym rekruter łatwiej Cię zapamięta.
  6. Na dole CV dodaj klauzulę ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych i kontaktowych.

 

Powyższy wzór CV do call center i nasze porady mogą posłużyć Ci do napisania własnego życiorysu. A żeby Twój dokument wyglądał atrakcyjnie, wybierz jeden z 20+ szablonów curriculum vitae z naszego kreatora CV. Do swojej aplikacji możesz dołączyć również list motywacyjny.

 

Twój list motywacyjny napisze się sam — jeśli skorzystasz z kreatora listu motywacyjnego LiveCareer. Wybierz profesjonalny szablon, odpowiedz na kilka prostych pytań, a program jednym kliknięciem wygeneruje dla Ciebie profesjonalny list do pracy.

Stwórz list motywacyjny teraz

Przejdź do kreatora listukreator listu motywacyjnego

 

Zobacz też wzór listu motywacyjnego dla swojego zawodu.

 

Jeśli masz dodatkowe pytania o CV do call center, napisz je w komentarzu — chętnie Ci odpowiem i pomogę.

O autorze

Żaneta Spadło
Żaneta Spadło

Dziennikarka i redaktorka, ekspertka ds. kariery w LiveCareer. Doradza m.in. w kwestii szukania pracy, przygotowania do rozmów kwalifikacyjnych oraz pisania CV i listów motywacyjnych. Jest przekonana, że profesjonalizmu można się nauczyć. Jej cel? Pomóc Ci znaleźć pracę, dzięki której osiągniesz spełnienie zawodowe.

Obserwuj nas

Oceń ten artykuł:

Cv call center

Średnia:

Dziękujemy za ocenę naszego artykułu!
5.00  (1 ocena)

Chcesz stworzyć skuteczne CV?

Wypróbuj kreator CV za darmo
Skuteczne CV

Piszą o nas: